Då kommer drömmen..

Jag insåg nyss att jag inte fixar dethär.
Denna redan så stora saknad bara växer och jag tvivlar på om jag kommer klara det.

Änuu en tid,
ännu ett öde
ännu ett livs prövningar.
Det suger.
Jag älskar dig.

______________________________________________________________


För att rensa både hjärna å sinne efter förra helgens och denna veckans både galna och omtumlande händelser så är jag i stort behov att skriva av mig lite.

Förra helgen var en toppenhelg måste jag säga,
framförallt för en ny generations alkolist som JAG och mina kära vänner.
Fredagen började hos K-son och slutade med att jag näst intill hypade mig till döds
då jag upptäckte att Björn Gustavsson befann sig bara en meter ifrån mig. Dessvärre uppmärksammade även resternade av kristianstads tjejer det också. Men en väldigt kylig kram och lite ytligt snack räckte för mig. Att bara se honom var egentligen tillräckligt men att till och med få kontakt ser jag väl som en slags bonus, kan man väl säga dårå!
Jag känner mig som en riktig högstadie F-is med min urartade addiction för Björne men man är väl som sagt inte mer än människa och att Björne är snygg är ju bara helt enkelt att konstatera!

Efter att jag nästan kommit över fredagens drama så bjöds jag hem till familjen Liljehov som av sin aledning var väldigt sorligt men dock blev kvällen oerhört lyckad.
Det började med fantastiskt god mat och till mina stora förvåning lite "Tania" vin,
vilket var ett riktigt galet sammantäffande enligt mig och Anna.
När Tania väl tagit slut och nästan hälften låg i min magsäck så hälldes drink efter drink upp och Jag, Anna, Meris och Sara gav oss slutligen sedan in till stan. Där fortsatte detta väldigt populära drink-drickande både på taste, hessle och slutligen Class.
Under kvällen lyckades jag få det konstaterat att jag inte ser en dag äldre ut än "16" år, förlora pengar i en cigg-automat tsm med Anna trots att vi båda visste att den inte fungerade, bli attackerad av class strippor och stöta på självaste Lottizen som verkade vara väldigt taggad över hur jag utvecklats men dock oerhört besviken på min piercing.
Kvällen slutade sedan med att Anna och Sara hjälpte Meris och jag vandrade rundor samtidigt som jag pratade med mig själv i vardagsrummet för att bli tillräcklgt nykter för att somna. Lite skrattretande att jag verkligen förde en serrrriös konveration med mig själv, men den bjuder jag på, som sagt.

Söndagen den var verken bättre eller sämre, utan bjöd på en väldigt fantastiskt mysig lillö-fest. Chrille hade "äntligen", måste jag säga, fyllt 18 år och trots att det är söndag så blev det PARTY.
Skitkul var faktiskt det även om jag vaknade upp med en hamburgarstank, ketchupfläckar över hela kroppen och blåmärken över både armar och ben. Heja!

image32




Veckan har jag väl till stor del tillbringat tillsammans med Aniz, som idag lämnade K-town för att starta en karriär på ön Korsika.
Efter att ha sett Johan Glans igår, som för övrigt vart jävligt roligt!, så tog jag mig hem till Anna för att en sista gång på väldigt länge fira lillördan! Det var riktigt roligt både där hemma och på Banken!
Killen som skulle "hämta pålisen trä minuta", måns dans, Elivs, leus och jockes egenskapade dissning i form av "skaffa dig en kompis", Jason Mraz, tönt-killen som attackerade Caisyyy och allsång var lite av det som kvällen resulterade i.

Nu idag kan jag bara säga att jag känner mig tom och underligt ensam och saknar redan världens bästa vän och människa,
min Anna.
Nu tänker jag sätta på lite Lasse i kombination med Mia och Klara och gråta av både saknad och sorg ända tills jag somnar.
Imorgon ska jag leta efter resor till Korsika.
Jag känner mig tom.
Tom.


image33

I would give my all for you .

Kommentarer
Postat av: Flytta på dig flodhäst jag vill ha vatten

AAAA... Här sitter jag på hotellet, alla har gått och lagt sig trots att JAG började resan tidigast i morse. Men men mesar. Hade gärna haft Tanja att gå havspromenaden med och kanske dansa till lite högljudda partybilar som rullar in liksom på dompatorget i Kwansta. I miss u 2. OCH DU FÅR SE TILL ATT HITTA EN RESA! :D Ska läsa lite brev nu :) Kärlek till Tania one and only

2008-04-04 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0