Då registrerar jag det som någonting du blir glad av.

Mia och Klara kan verkligen förändra humöret på en sekund.
Rolle är verkligen så förbannat rolig att man till och med nynnar på hans repliker under dagens dötider.

- Åh har du ett foto på mig där?
-Ja, mina kollegor kommer ofta in och säger hur söt du är.
-jaså?
-Ja, blir du glad när jag säger så?
- Ja det är väl klart att jag blir!
- Bra, då REGISTRERAR jag det som någonting du blir glad över.

"Detta är det enda sättet att göra barn på".
HAHA.
ae, han är en riktig pärla den och nu har jag gjort en hel uppsats om honom men det är han värd. Jag också.

Igår var det party vilket man skulle kunna kalla"som vanligt".
Men det var jättekul precis som alltid.
Som vanligt.

NUU ska jag fortsätta slänga ut precis hela mitt rum eftersom att allt här inne ser ut som fan!
TJAAAAAAAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0