En eloge till oss!




Jag måste nästan tillägga och ge mig själv en klapp på axeln eftersom att jag faktiskt alldeles nyss gav mig ut på en defintivt chockartad men behövd joggingrunda.
Något som inte inträffat sen 1916, ungefär.
Men heja, liksom.
Nu ska jag hem till Fritte och spendera en lördagskväll!
Heja det också förresten.

image37 
image39 
image40

______________________________________________________

Igår var det fredag vilket i vanlig ordning skulle betyda fest och odräglig onykterhet för en del,
men både jag, Frida, Ida och Josse ansåg att temat till 3:3 var väldigt okreativt och dessutom var vi luspanka,
så efter lite dividerande men framförallt peppande i josses bil kom vi fram til att vi skulle dra ut nyktra.
Det gjorde vi.
Dock gav vi nog nästan hela kristianstad ett gott skratt ,
tydligen,
eftersom att vår nykterhet verkade fullständigt obegriplig for some.
Ola hade nog ganska kul,
Harris med.
MEN eftersom att minnet höll för hela kvällen och glädjen också så hann vi med att upptäcka allt det där man missar när man själv ser ut som alla andra.
 
Nästan alla tjejer är pinsamt fulla och rödsprängda i ögonen, alla dregg som man endast lyckas se på foto dagen efter var helt plötsligt överallt runt omkring oss, stället hade mer än vad man tidigare skådat, tex en rökmaskin och speglar på andra våningen och alla pinsamma par som verkligen inte är någonting annat än PINSAMMA lyckades man också haffa igår dock både uppskattat och ouppskattat.
Killen som engagerat försökte förföra sin brud genom ett tappert försök till "greace" var helt klar underhållande för en publik men för bruden ett jävla dregg!
Ett aningen mer ouppskattat par var dock fläsk-maggie och nörd-benny som VERKLIGEN verkade tro att dom befann sig på ett eget rum där väggarna var en meter tjocka och det saknades fönster, (vilket dom borde ha övervägt med ), men istället stod dom mitt på dansgolvet och lät patte efter patte trilla ut samtidigt som resterande fläsk blottades! Tacka fan för att musiken var hög och rökmaskinen luktade skarpt annars hade nog hela grand fått utrymma lokalen!
Men lycka till åt dem liksom,
stackars benny idag dock.
Hon kan inte ha vatt samma maggie i ljuset- som Linn hade sagt.

Galen dans trots nykterheten var dock oslagbart kul och dessutom så mår man som en kung idag till skillnad från nog ja, alla andra.

Nu ska jag slänga ut mina sista saker från rummet så jag kan bygga om.
Cs
, liksom.image36

Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du får en bra helg :D gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :)

2008-04-19 @ 14:58:45
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0