Even though

En del dagar är tyngre än andra när man följs tanken om att man måste lära sig att leva med att det finns så många människor som avskyr mig på grund av något jag blivit utsatt för.
Det är påfrestande.
En oönskad omställning jag tvingas dras med livet ut.
Det är för mycket att ta,
ibland .
Oftast,-











________________________

Nu har jag fått min balklänning och den var fin men inte på mig.
Min studentmössa har jag också fått och den va fin men för stor.
Tråkigt.
Ikväll ska blir det utgång och det ska bli kul.

På återseende, som man säger.
W.M.E

Kommentarer
Postat av: Sanne

Wanji du är jåtte fin i den klädning du ska inte tänka som du gör du är jätte fin, du vett att jeg sägar va jeg tyckar o den är jätte snygg på dig. Du vett att du alltid kan prata med mig. Krammis

2008-04-25 @ 22:24:35
Postat av: Petra

Allt klär en skönhet you know!

2008-04-26 @ 15:09:07
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0