MEN DRÖMMEN?

Det är nästan skrämmande hur hela ens liv kan förändras på en dag.
Ja, hur hela omgivningen och framförallt människorna i den förnyas på en sekund. Helst på senare dar.
Jag önskar jag kunde bromsa tiden för jag hänger inte med.
Det går alldeles för fort.
Alldeles för fort.
Snart är man där,
liksom.

En sak till som verkligen är frustrerat enorvernade är hur jag nu sen flera veckor tillbaka drömt SAMMA jävla dröm varje natt, dock med en utbytande miljö.
Jag har drömt att jag kört bil, vilket är VÄLDIGT skumt eftersom att jag definitivt inte har körtkort. Det har jag inte i drömmen heller vilket resulterar i att jag kör som en idiot och har inte en aning om vad verken koppling eller broms är!
Varför i helvete drömmer man nåt sånt varje jävla natt ?
SKUMT.SE
HEH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0