Nu direkt.

Det blev en spontan utekväll i onsdes vilket var fantastiskt mysigt.
Vinmys hemma hos Frida tillsammans med Marie, Filippa och Haile, skitsnack, banken, dans, OvesholmsUlla som tydligen anser att jag betyder lika mycket för henne som ovesholms knattelag gör och att hon faktiskt till min stora förvåning älskar mig.
Jag kan säga att jag dock inte har träffat Ulla sen jag själv var i den åldern men hennes tycke håller tydligen i sig,
eller så gjorde ölen det.

Ett verkligen toppat ögonblick under kvällen var att jag träffade Kajza och Mois och till och med Maggie (mackan), och ja ja ja vad glad jag blev. Dock saknades Aniz både med galenskap och dans men för hennes skull ställde jag upp med en Diggih på dansgolvet.

Kvällen avslutades någonstans med världens godaste lasange, Hailes ide om att måla mig och Frida i ansiktet medan vi sov, och slutligen en sovplats på Fridas soffa.

Igår kom fredagen igen och solen strålade vilket gjorde att man inte hade mer till val än att vara lycklig och dessutom så passade sig verkligen inte en tre timmars lektion på milner.
Det blev utgång mot kvällen som inleddes med grillmys hos linnet.
För min del vart det nyktert så heja mig fortfarande.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och fortsätta med inredningen av mitt nymålade rum.
Måste dock tillägga att JAG VILL TILL HULTSFRED PETRA!
kan du ordna det till mig ?


image42

Jag vill lyssna på folk som använder rabarbersvaj som skällsord och desperata killar som erbjuder deras kropp med orden "gör vad fan du vill med mig " för endast en tia.
Jag vill se Jamie bli full och tro att en spikpåse är bajs och jag vill höra Petra skrika med mansröst för att hon anser att hennes hals mår bättre då.
Jag vill skratta åt folk som snodde öl från flaken av tjejerna som bar dem i sin famn och därför inte kunde göra något åt det.
Jag vill dansa regndans och dricka varm öl.
Jag vill till och med sova i min och jamie påse till tält och jag vill äta wokad älg bara för att det tillhör känslan.
Nu direkt,
vill jag ha allt det.
Nu idag.
GE MIG.

På återseende,
W.


Kommentarer
Postat av: jj j jj amie

haha wanja då. när jag läser detta inlägget så minns jag allt som det vore igår. det går inte att sluta tänka eller snacka om hultsfred 2007. it was IT. man måste få lov att sakna det fastän det är januari 2009 (som hultans sista frostiga natt)! jag hoppas på en trevlig sommar (OBS:MÅSTE VA LIKA TREVLIG SOM H-07) med dig snart igen!

2009-01-09 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0