Så det så .

Nu tänker jag analysera helgen.

Efter fördelsdagsfirandet hos filippa i fredes fick jag för mig att jag skulle ta bussen själv till stan.
Sen skulle jag dessutom ställa mig i grandkön helt själv,
precis som om jag inte var nog med patetisk redan.
På grand kom jag självklart inte in och visst blev väl jag förbannad då och tyckte att om inte jag kommer in ska väl ingen göra det?
Därför skrek jag till nog alla i kön bakom mig att "ni kommer ändå inte iiiiiiiiin" . ( som ett retfullt litet barnfan, men ändå att dom skulle ha det, liksom. )
Men mitt predikande resulterade dock i att folk blev lika förbannade som jag, fast PÅ mig , och rev isönder deras biljetter framför mig!
Lite väl dramatiskt kanske och definitivt värre än vad jag väntat mig!
Att vakna upp med den ångesten på lördagsmorgonen var inte direkt så peppande men jag skyller ändå mitt vilsna beteende på någon okänd som faktiskt lagt nåt i min drink !  

på lördagen sedan klev jag dock inte upp förrän kl 8 på kvällen och det beskyller jag min säng för,
som från ingenstans gått och blivit jävligt skön!
resten av lördagen spenderade jag tillsammans med människorna som har lika mkt no-life som jag. Fritte, Ida och Josse.
Josse tycker Frida är sepig och det tycker jag med. Men frida tycker josse är störd och jag håller med henne också. Sen att ida är knäpp tycker både Josse och Frida och jag med. Att jag är bäst tycker dock både Josse , Frida och Ida utan några som helst invändningar och det tycker jag med.
Jag har kört bil för första gången i mitt liv också tillsammans med dom tre som jag tycker minst om men älskar och det var ganska roligt och jag var dålig som fan men lyckades faktiskt starta den trots det.

I söndes vart det 60 års kalas i malmö och det var både gott och kul. En liten eloge till viktor som verkligen vinner priset för denna planetens lataste, men också lite creeeeds till mig som enligt nästan hela min släkt ser ut som en polack.
Deras fel sa jag då men tydligen inte?

Idag är det måndag och imorgon är det tisadag. Då ska jag hålla tal och det suger.

Kommentarer
Postat av: Josse

WANJA EBBESSON -
Jag ber om ursäkt om jag på något vis fått dig att tro att jag tycker du är bäst! Men du kan köra bil! Heja heja

2008-04-15 @ 10:01:44
URL: http://joesefijne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0