så väl som ,-

Lite väl överdramatiserat igår kanske
Men jag är fortfarande arg.
Jävligt arg.

Dessutom, så måste jag göra upp en budget för hur jag ska överleva de sista månaderna innan studenten men framförallt tiden under studenten! Ingenting är ju billigt längre, det är bara att konstatera. 
I mina tankar sker väldigt lågt med realtistiska ideer för hur jag ska klara av hela biten.  Hur jag än vrider på alla tänkbara möjligheter så leds jag bara tillbaka till den orealistiska biten. Jag kommer behöva råna min morfar.
Såhär lite pengar har jag aldrig någosin haft att röra mig med och just nu behöver jag mer än någonsin.
Riktigt usel tajming,
och snart är man där. 
Jag behöver en planering. Eller åtminstonde en plan. 
 
image35


Jag har försökt få tag på den bortresta Liljehoven nu sen i förgår men den upptagna knegaren svarar ju inte mig så nu tänker jag nästan åka dit. förutom att det skulle vara fullkomligt omöjligt eftersom att min budget spruckit redan innan jag hunnit bygga upp den.
Men Aniz ring mig så fort du är ledig för jag har stuffs to share!

Nu ska jag äta tonfisk.
Sjukt underskattat det är , egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0