Vad ska man göra med sina tankar..

"Dont let her..INSIDE",
är en titel och en film som bör nämnas med tanke på att ingen av er borde se den!
Jag har aldrig sett en sämre men mer äckligt obehaglig film tidigare i mitt liv!
Tro mig att ni inte vill ge pengar för att testa på den för det var verkligen brutalt. Man blev förbannad och det är uppenbart att grundaren till denna film är ett exemplariskt psyk-fall. Jag ser inte hur det skulle gå ihop annars.


Får ni syn på denna så gå därifrån.
Och just det,
den är Fransk också förresten.



_______________
Gårdagen var en så mysig fik-dag likt alla andra dagar nu under tiden som jag klasificeras som en arbetslös.
Jag har insett att även om jag var överlycklig den dagen då jag stämplade ut från scan eller sprang ut från C4:as Teater och såg min frihet framför mig,
så saknar jag idag en rutin på livet.
Att vara ledig en vecka är bara skönt,
men efter snart två så hinner man bli både rastlös och paranoid.
Tiden måste liksom planeras helt på egen hand och inte bara under de närmsta veckorna, som man tidigare varit van vid. Nej, nu krävs det en hel livsplanering.

Det skrämmer mig.
Jag har tänkt för mycket men fortfarande inte tillräckligt och snart måste jag komma fram till någonting men det verkar inte vara menat att ske.
Man borde ta en dag i taget, egentligen. Det fungerar nog inte annars. Inte för mig, how ever.
Jag saknar Haris, btw.

Kommentarer
Postat av: pepzioooz

vf kolla på skräckrullar :o läskigt ;-)

2008-08-22 @ 12:48:19
Postat av: alec

sakna alec med? :D

2008-08-22 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0