Hej jag hatar världen och alla människor

Men mest människan som snott min favorittröja, av allt i världen!
En av scans idioter till anställda har varit så mycket idiothelvetisk och snott min tröja från min plats i omklädningsrummet! VILKEN KRIMINELL BÖGJÄVEL GÖR SÅNT?
Jag är så upprörd och förbannad just nu att jag utan problem hade kunnat skjuta någon eller något rakt av!

En lite väl dramatisk överreaktion kan uppfattas men jag står fortfarande fast vid att folk som snor inte borde få finnas.
Framförallt inte folk som väljer att sno min favorittröja. Jag har väntat i ett halvår på att hitta en sådan tröja och när jag väl gör det så har dom höjt priset till det dubbla och jag får dessutom, i följd av det,  inte äga den mer än en vecka.
TACK , nu kan världen och allt i den gå och dö.


BTWWWWWWWWW,
VART FAN HAR TYSKEN TAGIT VÄGEN FÖRRESTEN???
HAN KAN JU INTE BARA SKITA I ATT KOMMA SÅHÄR,
ALL MYSIG SNUSK FÖRSVINNER JU UTAN HANS NÄRVARO OCH DÅ BLIR DET INTE ALLS LIKA KUL LÄNGRE.
Fast visserligen, vi har ju fortfarande Alec.
Hon är mest snusk av alla förresten.
Därefter kommer Petra.
Jag ligger inte ens i närheten av vaddom två presterar. så det så.

Med det sagt tänker jag nu ta mitt liv och förhoppningsvis hamna på en plats där folk inte är kriminella och snor.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: alec

blir tämligen rörd nu, men du är ganska mest snosk ändå :) LÅSER DU INTE DITT SKÅP? eller du är glömsk å glömmer tröjan utanför skåpet? ;)

2008-08-06 @ 17:35:21
URL: http://alece.blogg.se/
Postat av: Petra

Du är mest snosk av alla! eller tysken är mest, med sina sexy skivor. Ohlalala

2008-08-06 @ 18:15:15
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0