Jävla Flugfan!

Hur förbannat irriterande är det inte när man tvingas vakna varannan minut under hela natten på grund av en jävla flugfan som surrar runt huvudet på en och kittlar till lite nätt på kinden när den väl valt att landa.
Jag blir så tokig!

Inte nog med att man vet att man tvingas vakna till sitt mobilalarm klockan 8 på morgonen,
utan även så ska man vara konstant vaken under hela natten också!
Jag menar det är ju inte så att jag har ork att ta mig upp ur sängen och slå död på den jäveln,
det är ju på tok för jobbigt det villjag tänka mig.
Nej, så jag låg kvar och ansträngt försökte täcka huvudet  med både täcke och kudde tills jag upptäckte att då kan jag ju för fan inte andas,
och det underlättar ju inte överhuvudtaget!
 
Hur som helst så var jag så förbannat förbannad när klockan väl ringde på morgonen eftersom att jag redan låg vaken då.

Flugor är inget annat än vad dom äter, vilket jag vill tänka mig är hästskit, och jag står fast vid att dom tillhör något av de absolut mest irriternde insekter i denna värld! Hade möjligheten funnits så hade jag utrotat vartenda en av dem.

MEN , nu ska jag väl inte ge mer energi åt dem eftersom att jag har en hel mils lista att kryssa av idag.
Jag har nämligen tagit mig tiden och köpt en almanacka.
Jag tänkte att det bör ju undankasta en del problem, liksom.

Nu bör jag dock skynda mig,
Ha en bra dag vill jag önska.
Imorgon ska jag adoptera en mus tillsammans med Ida. Vi har döpt den till Pött.
Gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0