Man ska ha Husvagn



Petra har fått en tysk trance skiva med en msn och ett halvt hjärta på köpet. Där ingick fyra låtar och alla lät likadant.
Jag har fått en dejt med glugg och en vink och ögonsex av den tyske brodern, som för övrigt är 26 år och heter Kaj förresten.
Day-z har lyckats klämma sitt söta finger i den väldigt onda tipp-maskinen. Hon har lyckats ta över min roll som den klumpigaste på scan och för det är det väldigt synd om henne.
P3 har konstaterat att man ska ha husvagn också, och dessutom att apoteket säljer sexleksaker. Då blev alla männen i vårt svenska rike plus Alec, vill jag tänka mig, oerhört tacksamma.
Nu är det bara en vecka kvar på köttmarknaden och det känns sorgligt.
Fast å andra sidan blir det tågluffande i Europa och jag längtar längtar längtar.
En fråga kring det dock,
hur fan packar man kläder för en månad ?
________

Ikväll ska en Josefine firas framförallt för att hon fyllt 19 men främst för att hon är så jäkla snygg.
Nästa helg ska vi bada och bli onyktra.
Nu ska jag klä på mig för såhär kan man ju inte se ut föralltid.

Jag Behöver lite Anna, förresten.
Kom hem.

________________________________

.

Kommentarer
Postat av: alec

"Nu ska jag klä på mig för såhär kan man ju inte se ut föralltid" - HAHAHAHA det får mig att tänka på den ångesten jag brukar ge dej :D

2008-08-01 @ 13:17:42
URL: http://alece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0