Mentala fysisksjukdom

Jag undrar om det är min mentala ångest som bidragit med fysisk ohälsa för min del,
eller om det bara är en vanlig förkyldning som drabbat mig.
Nånting är det i alla fall,
och jag har blivit sjuk en fredag, igen.
Det känns rättvist,
när man hunnit med att planera hela helgen och måste ställa in på grund av att mitt huvud inte vill sluta banka inifrån.

Jag har kommit fram till ett sätt att konstatera om man är sjuk eller inte.
Jag menar förutom att man känner efter och vet att det gör ont i huvudet, så kan man tänka sig mat framför en.
Jag ligger och tänker på all god mat i världen just nu och det finns inte något av det som jag skulle kunna tänka mig att äta.
Då borde jag vara sjuk.
Eller åtminstonde knäpp.
Frisk är jag inte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Guess who ;)

knäpp är det nog... jaa knäpp är precis rätt ord :D

2008-08-28 @ 01:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0