20 + 20 års - dresscode part-e

Gårdagen var sjuk så som den alltid blir när Anna och Meris är i farten,
och kanske av till viss del andra anledningar också, vilket jag helst vill glömma och strunta i att nämna.

Så för att återgå till det tokiga 20års firandet vill jag nämna att de otroligt kreativa dresscodes-uppdragen resulterade i en diggih på dansgolvet under måltiden och till allas åskådning, skål om det ännu inte kassa vädret 7 gånger på repeat, folk utan hörsel, matstöld från diverse håll, vackra tal i kombination med Olas kanske inte fullt så uppskattade engagemang, (citron)tårta, bh-lek och en albansk folkdans med allas medverkan.
Det kunde inte ha blivit bättre.
Tackar Aniz och Meris för det.

Nu, how ever,
så sitter jag med söndagsångest likt alltid annars, dock med det enda undantaget att jag inte genomgår den på scan. WOW.
Inatt är den på riktigt första natten då det är tillåtet att njuta av sin ledighet och slippa tänka på vilket kött som ska i vilken kvarn, eller vilket hudbit som är duglig nog att packas.
Jag vill dock bekänna min smygförälskelse i en av de blåklädda på slakteriet och även om han är typ 50 plus så förtjänar han att nämnas.
Men förutom allt som redan blivit nämnt så har jag kommit fram till att jag ska sluta leva som jag gör.
Det kan inte vara hälsosamt,
inte för mig,
how ever.


Kommentarer
Postat av: A

Älskar den överstrykna delen, haha du är en frisk fläkt du Wandj som man aldrig vet vad du "nuuu har gjort?" och du böjer ner ansiktet och jag får själv gissa fram svaret. I love. Ses senare på det här dygnet som är DIN födelsedag - GRATTIS!

2008-08-12 @ 00:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0