Aldrig mer svålade halsbitar!

Och så kom vi slutligen till dagen då de absolut sista passen skulle genomföras på scan..
Nu är det över, vilket jag egentligen kan tycka är ganska tråkigt med tanke på hur många jag kommer att sakna, men eftersom att jag är så omänskligt sleten nu efter 9 veckor så ska det faktiskt bli riktigt skönt med lite ro si sådära minsann.
Men jag är övertygad om att jag kommer sakna det om tre veckor igen.

Fluans idiotiskt roliga kommentarer till precis allt och alla kommer verkligen bli något att sakna. Det finns ingen som kan hålla sig för garv när väl denne man är igång.
De både läskiga och sexiga tyskarna, de sexistiska polackerna, rökpauserna, revins enorverande "faktiskt" i varje mening, Haris bestämda "bitch please" med sitt syfte att framstå som en riktig man (dock, not that succsessful), Kalids humor, de farliga hissarna, elektrikorna, Day-zs "palla" till allt man rör sig om, Petras och Alecs snusk, mina och Haris gemensamma telefonsamtal under passen och allt som hör till den där köttmarknaden är något som jag verkligen kommer att sakna med tiden, samtidigt som jag är jävligt glad över att det är, ended and done. 
Men som sagt, man kan ju inte både ha kakan och äta den, som ordspråket säger vill jag minnas. 

_____________

För att övergå till situationen så som den är just nu, så har jag nästan nyss kommit hem från ett litegranna galet poolparty ala Petra. 
Det finns för mycket att säga om det, bland annat Alec som den sexistiska, " I kissed a girl and I liked it" kombinerat med lite smurfhits ur högtalarna, nakenbad, nyckelsskåps-mysterium, dans, väldigt mycket cigg och väldigt mycket överdoserad fylleri, i varje fall för min del, och för resterande.
Ett tack till scan dessutom som gjort mig till en störig sate då allt normalt folk vill sova men jag inte kan. 

And if I'm going down that road, I'm taking everybody with me!
 

Så man kan väl säga att jag kämpade med att hålla alla vakna, och det blev litegranna galen matlagning kombinerat med någon form av gangbang i resultat av det.  
Jag är nöjd.
Det ljusnade dock oväntat fort men det hindrade ingen och den sista vin-groggen slank nog därför ner vid 06.30 vill jag tro. När klockan sedan blev 9, och jag tillsammans med världens mest underhållande Davor, plus en Lary, Danne och en Jocke beslöt oss för att lämna stället på top kan man väl säga, och låta de mänskliga sova vidare, tog det inte lång tid förrän Davor kom med den mest sjukaste repliken jag hört i mitt liv

- Alltså, låter svarta kor och vita kor likadant? Det borde dom ju inte göra med tanke på att svarta och vita människor låter olika?!

HAHA ,
jag har skrattat så mycket åt denne man under både kvällen, natten och morgonen och jag tror inte det finns någon sjukare än honom. Kul för mig som är lättroad, liksom.

Just nu ligger det mig dock i tanken om stackars Magda har överlevt natten och morgonen efter att vi lekt litegranna med henne under tiden hon sov.
Jag vet att det lät sexistiskt i dina öron Alec, men nu menar jag lekt som i vad lekt EGENTLIGEN innebär.
Det vore dock uppenbart för alla andra människor att begripa, men eftersom att jag nu känner till din syn på livet så ger jag dig en beskrivning.
Du kan tacka mig sen ..

Nu orkar jag dock inte lägga ner mer energi på vad som skedde under natten med risk att det dyker upp något oönskat i huvudet. Jag menar det är ju inte ovanligt, liksom.
Jag tänker därför sova en stund nu och sen göra mig redo för nästa party, som blir Aniz och Meris 20 års fest.

TJO-HO-FLÖJT, typ

Kommentarer
Postat av: alec

HAHA jag verkligen gillar när du lägger dessa kommentarerna om mig. Alla som läser din blogg måste tro att jag är galet sexistisk, vilket fallet inte är ;)

2008-08-09 @ 13:33:01
URL: http://alece.blogg.se/
Postat av: Petra

Liegranna avslutari princip varje mening and i like it. Förövrigt heter han Davor. men det visste du väl redan :P

2008-08-09 @ 17:01:03
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0