Jag behöver en mänsklig Gud med mänskliga råd!

Jag skulle behöva ta ett beslut.
Men jag orkar inte.

Fyfan vad mycket jag har i huvudet just nu.
Det känns på något sätt overkligt ,
i vilken situation jag befinner mig i.

Jag orkar inte jag orkar inte jag orkar verkligen verkligen inte alls överhuvudtaget och inte alls alls!
Om det ändå fanns någon man kunde ställa alla sina frågor till och få sitt svar i gengäld.
Om det ändå fanns någon som inte skulle bli självmordsbenägen av att lyssna på hur mycket jag har i mitt huvud just nu och som istället kunde ge mig råd.
Ge mig de råden jag behöver och vill ha.

Ge mig beskrivningen till den rätta vägen,
för jag har snart gått vilse..


Kommentarer
Postat av: jamie

gå min väg. följ mina spår. du har kommit rätt ! :P

2008-08-19 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0