En dag efter jul

I all mellandagsgirighet bland kristianstads konsumentkrigare gjorde jag och Petra en av de värsta walks of shame denna fredagsförmiddag. I de nertrampade klackaskorna och spruckna strumpbyxorna vandrade vi genom staden följda av hånfyllda blickar från alla håll.
Det har aldrig känts så förnedrande att vandra i ett par skor, kan man väl kort sagt säga.

Hur som helst blev gårdagen till ett heltokigt party av blandade känslor men med glimten i sken.
Bhlös och "top tre längst i kristianstad" lyckades jag ta mig igenom nattens dramatik och trots många vilseledande tankar kring gårdagens händelser så är jag helnöjd.



- Alltså, vilka fan är ni ?
Din blick säger allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0