God Jul , Joyeux noël and Merry Xmas, som vi säger i min familj .

Ännu en julafton och ett barnasinne i full anda har passerats och den gjorde sig på ungefär samma sätt som de gångna åren.
Kalle Anka-tittande trängandes framför mormors "televison" som hon vill kalla det trots den uppdaterade digitaltv:n, France vs Sued och ett trespråkigt kommunicerande, brända julrätter, tradiotinella chokladkakor och alkoholkryddad glögg gjorde ännu en julafton till våran och jag känner glädjen och harmonin fortfarande när jag vaknat idag.







_____________

Hej tjo och tomtefar i taket!
Årets tomte var en riktig klippa.

(och Haris, min icke-kristna ej julfirande vän, jag är villig att ge dig lite av min julchoklad men resterande pressar behåller jag), tack och varsågod.
Nu väntar julegröten och abbahits om min mor får bestämma.

Bisous


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fager Wanja !

2008-12-25 @ 18:10:59
Postat av: jamie

ja fager är du och det är hanna montana också

2008-12-26 @ 16:31:59
Postat av: A

Systrarna Graaf kan riva sin biljett till beundran från folk och slänga si i väggen på alla möjliga sätt. Ni är helt bedårande.

2008-12-27 @ 11:21:32
Postat av: Mischa

Ni är så jävla vackra! Gott nytt år!

2008-12-31 @ 16:03:49
URL: http://merisas.blogg.se/
Postat av: Linn

ja vill ha hans spiderman dräkt. har jag sagt att jag älskar spiderman?

2009-01-14 @ 03:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0