Som doften av viol och en symfoni av kärlek

Älskade Farmor. 
-
Jag tror det var dina tårar som föll så vackert från himlen då jag lämnades naken framför sanningen.
En ängel som lever mellan två världar, i kampen om att ge mig en bättre insikt i livet, har nåt mitt medevetande så väl ikväll.
Med tårar längs kinden och en evig längtan efter svar står jag ikväll mållös och utan tvivel.
En hårresande rysning och ett tillfredställande lugn omfamnar mina känslor på så sätt att jag känner mig fri. 
Den avslagna lust till livet som fångat mig har vänt och en beröring av din andliga själ har upplyst mig.
Ett avgett löfte är befogat.

Ikväll är jag inte längre fylld av ånger och betvivlan,
längtan efter ett slut.
Ikväll är jag medveten om livets och dödens båda ansikten,
i hopp om en ny början.  


Kommentarer
Postat av: A

Du kan. Du kan så jääävla bra.

2008-12-10 @ 01:13:08
Postat av: ditte

vad har hänt gumman?

2008-12-10 @ 10:22:27
URL: http://diitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0