Förbannade jävla jävel

Åter igen har jag låtit en fredag och en halv helg försummas då jag som självaste Törnrosa sovit mig ifrån civilisation och kontakt till all närstående omgivning. 
Min drivkraft och motivation till ett socialt liv har börjat förlora sitt fäste och det står nu klart för mig att jag måste lära mig att prioritera.

Något jag aldrig varit bra på är att fullfölja mina mål och drömmar.
Det faktum att jag faktiskt aldrig fullföljt något under hela mitt liv skrämmer mig mer nu än någonsin.
Jag har påbörjat ett liv jag inte kan fullfölja och skapat en börda jag inte kan bli av med.
Mina tankar går till de gånger då jag börjat och sedan återskapat min dröm men trillat precis innan mållinjen varje gång.
Det är som om mitt liv är ett enda lopp utan mål.
Jag är så trött på det,
så förbannat jävla trött på mig själv.
Hur fan gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0