Prosperous

Det krävs så lite för att vända om.

Efter en dubbelfika på fenix tillsammans med Pette och Ana har mitt humör bytts ut till varma och harmoniska känslor från vinterkylans dysterhet.
Lite onödigt nödvändiga analyser på livets oförutsägbara dramatik ur en snarare ironisk touch kan vara tillräckligt för att känna en glimt livsglädje då det delas med rätt person.
Linda Rosings bloggdrama, dyr tandvård, ironiska komplimanger och patetiska blondinbellor har lyckats räcka för att göra mig fullbordat hel och i kombination med stadens julmys så känns allting hur bra som helst.
Nu måste jag helt enkelt börja ta tagen som den kommer och lägga ytterst få tankar på framtidens ovisshet.
Det man ännu inte vet är det inte meningen att man ska veta heller. Människor är allt för giriga.

Allt blir vad man gör det till.
Det hade Anna sagt,
och det har hon rätt i.


Jag har förresten funnit en ny bok som slukat mig.



Helt otrolig .
Läs den.


Kommentarer
Postat av: A

Så sant som det är sagt! Ses i e.m hynda.

2008-12-27 @ 11:18:05
URL: http://liljehovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0