Ett helt nytt år, igen .

usch vad tragiskt sleten man är idag. kl är 20.10 och jag ligger fortfarande i sängen.
men vad fan, det är en väldigt väldigt röd dag idag och dessutom dan efter nyår, så jag tillåter mig själv att vara väldigt förslappad- idag.

Sjukt, igår var det nyår. idag är det 2008. det var 2007 igår, men idag! idag, är det 2008! helt overkligt. jag är verkligen rädd för tiden. det är precis som om den går fortare och fortare för varje år.
hur som helst så var gårdagen väldigt trevlig och utan några som helst förväntningar på hur kvällen skulle bli, så blev den faktiskt väldigt bra!
God mat, härliga människor, framför allt fantastiska vänner, elvis, biljard, tomatdrink, rökning tillåten inomhus och glada människor med stora smällare.
=), hej 2008. nu är det din tur att visa dig vara bättre.


för övrigt tänker jag uppdatera min blogg lite oftare nu när det är nytt år.
ett kryss markerat på min väldigt långa lista av nyårrslöften , yej !
Sen tänker jag försöka bli mer sparsam rent ekonimoskt, och möjligen byta ut den där goda fettmåltiden mot havregrynsgröt. men det kommer senare. jag har ju etthelt år på mig, från och med idag, =)

night folks,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0