Hej äckelböld, hejdå mat

Tack vare en väldigt otrevlig gris så har scan lyckats att halvera hela min kost då jag inatt lyckades stöta på det äckligaste jag sett på länge.
En böld dök upp helt oväntat på en av kotletterna och sprack dessutom så att innehållet for åt alla håll! Jag ville gärna börja gråta, eftersom att den 10 kilos gojjan som for ut likande majonäs, krämen på sockerbullar, chipsdippa och sås på samma gång och FYFAN vad äckligt!
Det absolut värsta med hela händelsen var väl dock att det tog mig ett halvår att upptäcka den och då hade jag redan tagit i den sådär två - tre gånger!
ÖRRRKKKKKKKKK, döda mig.

Jag har även under natten lyckats förlora i skitgubbe mot Johan som dock vann genom fusk,
blivit träffad av en hård köttboll från de humoristiska polackerna,
kört upp en 475 kilos fetthäck på vågen helt själv , dock under väldigt svåra omständigheter.
Men bäst av allt  ändå så har jag fått se den största sexisten på scan skaka rumpa mot en av de äldsta damerna på stället!
Jag skrattar fortfarande åt dig Alec, mest för att du hoppade iväg som ett generat litet barn direkt efter hänsdelsen men också för att du är så fantastiskt söt! Du har dessutom lyckats förgylla min dag tack vare detta sexistiska drama, så en eloge till dig. Du förtjänar nästan platsen som veckans babe, till och med.

NU ÄR DET FREDAG IGEN ,
FAN VAD DET GÖR MIG LYCKLIG !

Kommentarer
Postat av: alec

Åh jag blir helt rörd, känner mig som en ny människa efter den där händelsen ;) MEn jag tackar å bugar för mitt denna fredag och kommer bjuda på något nytt nästa :D

2008-07-18 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0