Hissar borde inte vara lagligt, fluan är knäpp och jag är inte homo

Jag har insett att hissåkandet på scan aldrig mer ska upprepas då jag inatt fastnade för tredje gången i en av dem!
Hur ska man hinna lära sig alla regler för hur man ska sköta sig i en sådan hiss när det inte ens finns en bruksanvisning?
Jag kräver att någon på scan förklarar för mig hur man ska gå tillväga annars riskerar Daisy att förlora min hjälp fullständigt! Och jag gillar Daisy så det bör ske snarast!


Ungefär såhär mycket åt helvete är hissarna på scan och det borde inte accepteras!
__________________________________________________________________________

Denna veckan har jag valt att byta kategori igen och istället ge ut en eloge till veckans humor vilket Jörgen (även kallad Fluan) gjort sig väl förtjänt av.
Här talar vi om en man som inte viker sig för mobbing ens om han blir hotad med slaktmaskinen.
Jag har ställt mig själv frågan om vart fan han får allt hans käft spottar ur sig ifrån men till det har jag fortfarande inget svar.
Han skiljer sig från mängden, skulle man väl kort sagt kunna säga, och det går inte att göra annat än att rikligt as-garva, åt honom. Dock oftast, med honom. 

Jag tänker även under denna långa 08.27 predikan klargöra att jag sagt upp mig från tidsfördrivleken då Revin verkligen lyckades ta steget förbi gränsen inatt. Nu har det verkligen urartat i hjärnan på honom. 
Som om inte gårdagen skulle vara nog, tänker jag, men tydligen inte. 
-
Dock har jag börjat misstänka en viss homosexualitet i hans väl uttänkta frågor. 
Inatt har jag nämligen fått frågor i form av "Är du bisexuell" , "föredrar du kvinnor eller män", "Är du kanske lesbisk", och så vidare.  

-Nej jag är inte bisexuell och inte homo heller för den delen och även om det nu tydligen ser så ut så har du sett fel!
- Nej okejdå. Jag bara tänkte..


Det tog tid innan jag vågade öppna munnen igen men under den tid då jag var tyst hann jag fundera kring vad fasen det var som låg bakom dessa aningen förnedrande frågor och slutligen kom jag fram till ett svar som måste vara den sanna anledningen.
Mitt svar blev alltså följande:
Revin är alltså homosexuell eller åtminstonde bi och behöver en bekräftelse på om det är okej eller inte!?

Sedan dök dom sexistiska frågorna upp igen och då tänkte jag att nja, kankse inte, jag får nog fortsätta fundera ett tag till.

Nu är det doooooooooock tid för mig att sova eftersom att jag som omväxling tänkte gå upp innan solen hunnit ner.
Snart kommer Anna hem förresten,
fy fan vad bra.


Kommentarer
Postat av: Mr homo

haha

okej, gissa vem detta är då?

2008-07-23 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0