Nytt sätt att fördriva tid

Eftersom att övetiden igår gjorde natten näst intill omöjlig så skapade jag och Revin en ny lek som skulle få tiden att gå.
Det vill jag lova att vi lyckades bra med, tiden sprang iväg och det som vanligtvis hade känst som en timme, blev plötsligt en hel timme också.
Dock urartade leken mot slutet då Revins frågor övergick från vardag till sex och jag tvingades svara på frågor i form av favoritställning, favoritplats och bäst hittills.
Man kan väl säga att jag offrade mig för leken men gav igen med samma mynt i slutänden. 
Natten resulterade till slut i lite väl mycket information från oss båda och vi tvingades gå därifrån med nedåtblickande minst sagt generade miner.

Ikväll hoppas jag på ett nytt tema efter att karlavagnen och P3 har gjort sitt för natten.
På tal om P3 dessutom så vill jag skänka en tanke åt den stackars lille killen som inte bara tvingas ut i skogen för att plocka svamp när det regnar, utan även så pratar han som en liten flicka och heter Göran.
Killen är 12 år föräldrar, vad tänkte ni med ?

För övrigt så är jag lika trött som igår och har ont i både fötter, ben och nacke.
Det tär på en på många sätt att offra sig för grismarknaden men jag menar det är bara till att hålla käften och bita ihop. Underhållning får jag ju fortfarande gott av så jag ser inte hur jag ska förtjäna en anledning till att klaga.

Nu börjar mitt liv igen, klockan är jobb..
På åter se ende ,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0