Rix Fm blir snart min dödsorsak

Att Rix Fm får lov att kalla sig för sveriges hetaste radiostation är fullständigt idiotiskt eftersom att dom suger så hårt att det svider i öronen! Jag kommer snart hoppa ner i en av scans köttkvarnar om jag tvingas höra deras fullkomligt efterblivna och mest osanna loga någonsin igen! " Bäst musik just nu, (sveriges senaste låtar), RIX FMMMMMM "
aah, alltså SKJUT MIG så mycket pain dom bidrar med under nätterna när P3 bara snackar och Ipoden inte vill fungera!
Dom får mig att vilja döda.
För det är inte nog med att dom spelar upp deras jävla rix fm melodi emellan varje låt,
utan musiken vill dom gärna få en att lära sig utantill i sömnen också, eftersom att samma jävla låtar upprepas hela tiden varje eviga natt!
* Vi har den självklara Jason Mraz- I'm yours, som av någon väldigt konstig anledning dykit upp i radion igen sådär 20 år senare och bidrar med nervsammanbrott för en annan slitande scanarbetare. 
* Sen har vi vår älskade Britney Spears, som enligt Rix Fm (bäst musik just NU) , anser att det senaste hon gjorde var låten Stronger, vilket självklart resulterar i att den spelas minst 10 gånger per natt.
* För att inte glömma våra sedan älskade bögidoler , Danny och Ola, som är sveriges största stoltheter tydligen, eftersom att dom gjort sig förtjänta av 50 procent av rix fms spelningslista under natten.
* En annan viktig och framförallt ny hit är BWOs schlagerdenga tillsammans med alla andra schlagerbögar som förtjänar de nästan resternade 50 procenten av nattens håll igång.
* Slutligen har vi sedan lite White Flag med DIDO , som slängs in som omväxling när konkurrensen blivit för hög emellan idolstjärna och schlagerdrottning. Det blir just Dido som får ta den rollen eftersom att även hon är så väldigt bra och ny och bra.

ÅT HELVETE MED RIX FM,
RADIOKANALEN SOM HAR MINST KOLL I HELA NORDEN!
Det borde inte vara lagligt för dom att existera.  

________________________

´DOCK, så lyckades P3 faktiskt rädda mig en stund inatt då jag var som svagast och näst intill bad till Gud om ett liv utan Rix Fm - Nattens höjdpunkt,
vilken jag vill jag hylla,
en låt som hamnat i sjyundan från det härliga 90 talet men som nu dykit upp igen och gjort mig till människa!
Bland alla idolbögar och schlagerhomos så dök denna känsloframkallande myslåt upp i lurarna och jag blev som omväxling väldigt glad över nattens spelningslista.
Phil Collins - Another day in paradise,
och jag vill erkänna att jag fortfarande ryser lika mycket som jag gjorde sist jag hörde den. Den är värd en eloge.

-
She calls out to the man on the street
sir, can you help me?
Its cold and Ive nowhere to sleep,
Is there somewhere you can tell me?

He walks on, doesnt look back
He pretends he cant hear her
Starts to whistle as he crosses the street
Seems embarrassed to be there

Oh think twice, its another day for
You and me in paradise
Oh think twice, its just another day for you,
You and me in paradise

She calls out to the man on the street
He can see shes been crying
Shes got blisters on the soles of her feet
Cant walk but shes trying

Oh think twice
Oh lord, is there nothing more anybody can do
Oh lord, there must be something you can say

You can tell from the lines on her face
You can see that shes been there
Probably been moved on from every place
cos she didnt fit in there
Oh think twice ,-



_________________________________

För övrigt så har den sexistiska leken fortsatt under natten, dock med en ny medlem, vår kära Petra! Hon bidrog med massa snusk och Revin hamnade ganska snabbt i underläge.
Ikväll har Gittan semester och jag två och en halv vecka kvar på scan- DET NI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0