Sova

Jag fick sova tre timmar i Torsdes eftersom att min mamma skrek som en pensionerad döv kärring från nedanvåningen och höll mig konstant vaken.
Jag fick sova en och en halv timme i fredes eftersom att jag vägrade låta bli att festa trots att jag skulle upp klockan fem och jobba.
Jag fick sova 3 timmar i lördes eftersom att Hanna var tvungen att fylla år, jag var tvungen att supa mig odräglig tilsammans med min odrägliga krets och natten var ung fram tills jag skulle jobba på söndagen igen.

Nu sitter jag här efter en 7 dagars arbetsvecka och skall jobba i 5 dagar till innan jag kan lägga mig ner och slippa höra David Bowies life on marsh , som alarmasignal. Dock en sjukt bra låt men jag skulle gärna önska att jag slapp vakna upp till den igen.

Allt detta slit,
och ingen skola att gå tillbaka till.
Man borde vatt nöjd när man hade chansen ,
verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0