Reses anhängare borde inte få existera

En väl behövd helg tog tillvaras på samma sätt som förra gången,
nämligen odräglig onykterhet och fest tills pengarna tog slut.
Dock har jag lyckats komma fram till att enda sen jag började på scan och i kombination till det, fest varje helg, så har jag plötsligt förlorat både mitt minne och förstånd.
Aldrig tidigare har jag fått tänka efter så noga då någon bett mig utvärdera en fredag eller lördagskväll. Tråkigt.

Men jag minns en väldigt soft förfest hos Linn i fredes och en som alltid annars utgång efter det. Dock hittade jag och Linn inte hem förrän det nästan börjat ljusna och jag vill dessutom minnas en liten fight emellan mig och en av reses anängare. Hon påstod sig vara 24 då hon i själva verket inte såg en dag äldre ut än 13, vilket egentligen 
inte hade spelat någon roll för mig jag menar vill hon ljuga för sig själv är det hennes val.
MEN, att hon sedan öppnar sin käft och säger att jag ser ut som en 16 åring och dessutom beter mig som en sådan då blev det svårt att acceptera henne.

För att fortsätta min utvärdering om helgen vill jag sedan minnas en väldigt lyckad förfest hos Malin med en galen taxitur där sätena var allt annat än hållbara och musiken ett evigt problem. Dock, väldigt glädjespridande.
Väl sedan i stan fann Frida och Linn en kundvagn att leka med och jag och Linn lite kuddar att ha kuddkrig med inne på Lotus. Det var kul.

Att vakna upp i lagom tid till att börja jobba igen på söndagen var allt annat än kul med eftersom att det försegår så mycket snusk och porr på jobbet så grät jag inte över det.
Nu ska jag sluta tragga och faktiskt bege mig dit åter igen och spendera ännu en natt tillsammans med jack sparrow och hans trupp.

Over and out ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0