Better in time

Ibland vill jag tro att alla mina problem skulle upphöra om du fortfarande fanns kvar hos mig.
Jag vill gärna inbilla mig att mitt liv skulle vara tryggt och glädjerikt varje eviga minut om du bara hade varit här.
Men så vaknar jag till, och inser, att ingenting någonsin är perfekt.

Ibland kan jag längta till en plats så långt ifrån den värld vi lever i här,
och ibland verkligen inte.

-
______________________________________________________________

Nu är det snart tid för jobb igen.
Igår natt bjöd Jörgen på ett grishuvud i backen som i själva verket skulle innehålla kött. Jag blev livrädd och tänker slåss om det sker igen!
Nu kan jag ju inte ha missat att uppleva något av allt som är möjligt att uppleva på scan?
Gränsen är nådd nu, gott folk.

Petra har förresten lyckats göra en Alec2. Lite porrdans tillsammans med den oerhört sensuella låten "do it in my but" lyckades hon bjuda upp med till en av de äldre männen på scan.
Det är alltid lika härligt att vara med och uppleva en pinsam stund när man som omväxling faktiskt inte skapat den själv.
Och det sker väldigt sällan vill jag poängtera, för er som inte ännu känner mig.
För er som gör det ger jag bara en chans att instämma.

En låt jag blivit kär i förresten,
Leona Lewis - Better in time.
kär kär kär.
PÅ TAL OM KÄR,
jag har till och med blivit förälskad, i vår kära tysks broder, som jag vill poängtera både klär sig bättre och har fett med massa mer säxit ass.
WOW,
och han kan till och med klä sig i rätt underkläder. Han borde lära ut allt han kan till sin kära bror.
Sen att han enligt Petra ser ut som janne långben är en annan sak men fortfarande accepterat.

På återseende,
jag saknar livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiii seexi , I am deutsch. show me you hand on scan 2night ;D

2008-07-23 @ 21:50:36
Postat av: jamie

håller me dig wanja! fastän jag inte har utsikten som du har i scan och en romantisk leona lewis låt i bakrunden, så tycker jag faktist också att den låten e bra :P miss you.

2008-07-23 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0