Hjälp.

Jag gick och la mig med en dröm,
men vaknade upp till en verklighet.

Det är synd att man inte kan sova för alltid.
______________________________________________________________________________


Igår var kul,
ikväll ska bli roligt,
imorgon kommer bli min död.
Hej sömnbrist,-


________________________________________________________________________________





Detta kan vara den absolut mest obehagliga film jag någonsin sett i hela mitt liv.
Misery, byyy Stephen King.

Sättet Kathy Bates gör hennes roll i denna film är helt overkligt skrämmande och jag blir nästan rädd för att fortsätta leva med risk att möta en person som henne i framtiden.  

Man borde inte få göra film på det sättet,
det borde inte vara lagligt.
Det borde verkligen inte vara tillåtet.
Hjälp.


Kommentarer
Postat av: AJL

Jag har också sett den filmen, cpäcklig. Fast ej värre än the ring eller vår favvis Shuuuutteeeeeeer...

2008-07-13 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0