Sexyback



I don't look in the mirror
I don't like what I see staring back at me
Everything is clearer
I'll never see what you see
It's not me
So beautiful and free
I'll never be what you need
Can't help at all
I was born so beautiful
But now I'm ugly




 


And I rot in my skin
As a piece of me dies everyday
I know I'm nothing
I know there's nothing I can say
To change
The judegment in their ways
I'll never be what you need
Can't help at all
My love was so beautiful
But now I'm ugly



 

I'm good enough, but I don't care
I'm good enough, but I'm not there
I'm good enough, but I don't care
The sun is out, but I'm not there
I'm good enough, but I don't care
The sun is out, but I'm not there
I'm good enough



 

I don't look in the mirror
I don't like what I see staring back at me
Everything is clearer
I'll never see what you see
And I rot in my skin
As a piece of me dies everyday
I know I'm nothing
Because I'm ugly




_____
______________________________________________

Eftersom att jag är en ultimat push-over så tänker jag nu hinna med att stryka lite av de krav som omvärlden satt på mig,
bland annat Alecs krav, om att skriva ett nytt inlägg.
Ytterligare en begäran är satt av Haris, då han anser sig förtjäna en förstaplats som veckans babe, med följande nominering: "Jag låter dig låna min I-pod, du har fått låna mina hörlurar och jag har skjutsat dig hem."
Listan kan göras lång, men jag nöjer mig med det faktum att Haris tillhör en av de mest generösa och absolut mest underhållande jag känner.

Följande bild visar dessutom vad som döljer sig under den hårda ytan av manlig heder-
ett tillgivet litet oskyldigt barn
- Haris, gott folk!


___________________________________________________________________

Helgens bragdor spelas på repeat i skallen på mig och det verkar som om ångesten för vad jag lyckats ådstakomma inte tänker släppa taget om mig under detta levande liv.
Tack säger jag till mina minnersluckor dock, som räddat mig från att näst intill hoppa från en bro.
Men med sår under fötterna, skrapsår på ryggen, blödande knän och blöta kläder och en väldigt obekväm lördagsmorgon, så står jag väldigt nära, trots allt.
Resultatet av helgen har dock lett till det som så många gånger förr följt mig i tanken- ATT SLUTA DRICKA.
Men som alltid annars då också så håller den tanken i sig en dag och sen är man på det igen, redo för att begå nästa misstag och samla på sig den där härligt mysiga ångesten tillsammans med bakfyllan dagen efter.
Grattis till ännu en av världens idioter.

Dock vill jag minnas fredagen som en galen men sjukligt rolig kväll!
Pekingmat stod först på schemat och byttes sedan ut mot alkoholisering hos Anna, vilket ledde till odräglig onykterhet, for some.
Beatles bjöd upp till dans och bollen lät spelas mellan folket på dansgolvet.
Det var minst sagt underhållande och alla deltog glatt utom vår kära Petra2, som hellre spenderade kvällen framför en bok om allmänbildning. Heja!
Kvällen fortsatte sedan med en tokig resa in till staden som trots löning var så tyst att man hade kunnat tappa en nål och höra ljudet från när den landat på marken.
Kvällens höjdpunkt blev dock polsk porrdans från scans polska linje, som tagit sig ut i kristianstad för lite "disco dancing".
Jag och Petra kan nog leva på denna underhållning till i alla fall nästa sekel.
Bring it, sexyback!

Du sa till mig, att han sa till mig - en replik satt av våra kära Tilda på bredaste Göteborgska.
En mening vars föll mig i smaken och är därför utsatt till den näste favorit-linen.
Tjoflöjt, som man säger. Nu ska jag gå upp för dagen.
Peace Out


Kommentarer
Postat av: alec

jag kommer inte ikväll, är så sjuuuuuk så sjukkkk =(

2008-07-29 @ 18:23:33
Postat av: jamie

jag älskar din blogg. :D

2008-07-31 @ 01:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0