Omänsklig

Jag har insett att man inte längre är människa eller överhuvudtaget mänsklig då man jobbar natt på scan.
Jag menar jag vet inte längre vad jag pratar om eller ibland inte ens med vem,
och vad som dessutom tar priset och har övertygat mig om att mitt förvridna hjärnsystem har urartat fullständigt, är att jag igår kväll tackade JA, till att jobba en 6:e dag denna veckan. - Nämligen imorgon, lördag, KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN!

Bara någon som jobbar natt och heter Wanja kan vara tillräcklgit dum för att nicka till en sådan förfrågan.
Det blev en väldigt ouppskattad stämning på arbetsplatsen efter denna dramatik, då både Petra och Haris, Arian och Revin hade kul åt att jag var den enda på stället som inte längre hade möjligheten att sova på lördag. Dock lättade Jonas och Jörgen upp stämningen igen med deras allt annat än vänliga attityd mot kortis-killen.
Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket tidigare i mitt liv.
Hur jag kan tillåta mig själv att vara så omoraliskt efterbliven att jag skrattar åt något så välkänt som mobbing , är en fråga som ej är värd att svara på, men jag menar när glappkäft Jonas von Jörgen går igång då finns det varken moral eller eftertanke iblandat längre. Jag kan dock ta till mitt försvar att kortis-killen är man nog att ta emot den slags förnedring som slängs åt honom och inom viss mån till och med skratta själv.

" Petra - Fan, jag når ju inte upp dit!
  Jonas- Men ställ dig på kortis och använd honom som pall då . " 
HAHAA , alltså helt ärligt ville jag gråta så mycket jag skrattade. Och jag menar det var ändå den mildaste förnedringen under kvällen.




För att återgå till min ide om veckans babe så tänker jag denna vecka övergå till veckans idioti istället eftersom att det är vad som speglat denna veckan fullständigt.
Till att börja med hamnar väl jag själv ganska högt upp mot toppen av idiotilistan då jag tackade ja till att gå upp kl 5 på morgonen men den största idiotin ligger nog hos tysken, som denna veckan blivit misstänkt som näst intill transvistit.
Jag och Petra har genom våra charader till varandra på köttlinjen upptäckt att vår kära tysk har på sig kvinnounderkläder! Alltså mannen har frivilligt tagit på sig kvinnotrosor! WTF?
Ett tag trodde jag att han även använde BH,
men så var glädeeeeeligen inte fallet, utan det var bara Petra som slog rekord i sveriges sämsta på charader.

För övrigt så tänker nog varken jag eller Haris aldrig någonsin mer lägga oss på stranden efter jobbet eftersom att det ger en skapligt förvirrande effekt.
Nu däremot tänker jag sova eftersom att jag inte har tid att göra det inatt.
Trevlig helg,
på återseende,
osv.

BTW, Sorry Anna för världens mest efterblivna samtal. Jag minns inte ens vad jag sagt eftersom att jag var näst intill zombie när du ringde. Som sagt, man är inte längre människa.
Jag minns dock vad jag skulle ta reda på och det tänker jag göra. Sen ringer jag dig när jag vaknat upp ur mitt skal av efterblivenhet.

OVER AND OUT





Var glad ,
japp

Kommentarer
Postat av: Så Attttt och Ja du

Daaaamn, din skrämde mig, trodde att det var en skräckbild..

2008-07-23 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0