Idiotiska visdomständer!

Jag kan inte begripa varför i helvete dessa visdomständer envias med att växa fram när dom är fullkomligt meningslösa och till ingen användning alls! Allt som bidrar med är dödlig tandvärk och ett helvets humör.
För er som inte redan vet om det, så gör det skitont vill jag meddela!

En sak till som jag inte riktigt förstår mig på är varför Petra tackade ja till att sällskapa med Tintin på fredag och dessutom kräva med mig!
Petra, för att uppmärksamma dig om en viktig detalj du tycks ha glömt - KLÄDERNA.
Risken är väldigt stor att även tintin helst klär sig i hänglsebyxor han också!
Det funkar verkligen inte.
Vi får nog anta ideen om att smyga i buskarna,
just-in-case, liksom.

___________________

Lite tankar kring min splittrade framtid har landat åter igen och just nu dragit mig tillbaka till ruta ett.
Efter allt funderande fram och tillbaka lämnas jag kvar med ett antal frågetecken.
Det visade sig nämligen att det inte kommer bli något scan för mig det närmsta halvåret och min tid på köttmarknaden tar därför slut om två veckor idag. Sedan är jag vad de vuxna vill kalla för , arbetslös.
Det borde kännas tungt men faktiskt mest skönt. Nu kommer jag hinna med att göra allt det där som jag från början hade planerat- Ta körtkort och tågluffa.
Så jag är fortfarande nöjd, gott folk.
Vad som kommer ske med mig efter att jag lyckats kryssa de sakerna från min lista är dock fortfarande ett frågetecken men det löser jag när jag väl kommit dit.
Dom säger att man mår bäst av att ta en dag i taget,
And so thats what I will do.
På återseende, osv.

Kommentarer
Postat av: alec gillar att kommentera

hahaha ska ni på dejt ? ERA KÖTTRAGGARE! lätt att Petra kommer skaffa en man på scan nu när hon ska jobba där i ett halvår till :D

2008-07-24 @ 19:04:49
Postat av: Anonym

men skulle du inte till USA eller nått?

2008-07-25 @ 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0