Hej helgen !

Trots blodbadet i ansiktet,
brutal uttittning av tyskarna,
och mobbing från diverse håll,
så trivs jag fortfarande kanonbra på jobbet.

Dock börjar det bli lite läskigt att hela tyska bandet har lärt sig mitt namn och använder det ungefär hela tiden.
Jag börjar bli rädd för deras blickar och tyska babbelsnack som jag inte begriper nåt av.
Lite väl mycket porr på jobbet har jag kommit fram till,
och även om Petra beskyller mig för det så kan jag försvara mig med att hon och tintin är ganska intima där på linjen och bestämmer deras stranddejter och nakenbad med detaljer.
WOHO,
bring it Petra.

Men förutom all snusk som omringar en så håller karlavagnen och P3/P4 mig fortfarande vaken om nätterna med deras mest korkade frågor men ännu värre svar.

" och där stod jag, helt naken, med en katt mellan bena"

Ikväll är det fest och imorgon också,.
Äntligen helg.
Fyfan vad efterlängtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0