Men Tysken?

Mitt och Petras tävlande om flest blickar, flest hej och hejdå och flest gestikulerande teckenspråk i mål om att lyckas förföra den tyske snyggingen på scans köttmarknad har verkligen varit top notch under dessa snart två veckor och en riktig kamp fram tills i morse. Innanför scans tjocka väggar ser väl de flesta likadana ut men denne tyskes sexiga ansikte och tatuering i nacken knäcker verkligen resterande arbetsstyrka och hålls verkligen som ett samtalsämne mellan mig och Petra under nattens jobbtimmar. Jag säger bara, TUR, att killen varken snackar eller förstår svenska!
MEN i morse kom besvikelsen från det germanska sexpacket då Petra upptäckte hans verkliga jag, utanför scans begränsade outfits. "Rosa skjorta, trasiga jobb-hänglsebyxor, tros-kalsonger ( och nej Petra fick verkligen inte komma innanför hängslena för att upptäcka dessa, dom syntes IGENOM! ) , tofflor och VOLVOKEPS. "Jag menar okej att han är tysk men alltså denna klädseln fungerar verkligen inte ens för en germansk blodgrupp. Ack vilken besvikelse. Dock kommer jag och Petra fortfarande mumsa på honom i smyg under nattens jobbtimmar och liksom försöka tänka bort vem han egentligen är och låta vår bild av honom återstå. JAPP,så får det bli. Och även om Petra TROR att han gillar henne bäst så vet jag att han är typ kär i mig. Jag menar man tappar ju inte nånting på en okänd brud om man inte vill skaffa sig en anledning till att få ta på henne, RIGHT? Sorry Petra, ditt teckenspråk håller INTE riktigt hela vägen!

För övrigt så är jag väldigt glad och överlycklig och mår som jag önskar. Jag har dock hunnit med att upptäcka att jag är en väldigt påfrestande människa under den tid på morgonen då jag hunnit bli riktigt övertrött men det är helt enkelt en smäll mänskligheten får ta. Lite beskyller jag dock Harris för mitt ostopbara garv eftersom att killen verkligen är roligast inom alla kategorier. Frukosten på scan tillsammans med honom och resten av scans sommarslavar är verkligen minst sagt underhållande och jag trivs.
Nu är det snart fotboll och jag tror på 2-1 till svea. Ändå ganska rimligt, ellah?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0