Nej men varför inte ?

Nej men en Ipod-hörlur fattigare kanske?
DET, är jag på grund av min fantastiska klumpighet.
Eller på grund av Haris som ansträngt gav sig på ett försök till att överrösta mitt döva öra och få min uppmärksamhet.
Det vore enklare att skylla på Haris och det håller han med om,
men jag måste nästan erkänna att jag lyckats med allt man inte borde på mindre än 3 veckor och det är en skam.
Att lyckas få sin Ipodlur att lägga sig på styckbrädan och sedan till och med skära av den på mitten i samma veva som köttstycket halveras är näst intill pinsamt.
MEN, ett gott skratt till resterande scanmedlemmar och ett grattis till mig som knäcker i alla kategorier inom klumpighet,
åter, igen.

_________________________________________

Jag funderar på att lägga upp en veckans babe lista nu som en anledning till att få erkänna min smyg-förälskelse i scans dolda ögongodis.
Än sålänge hålls titeln kvar av den oerhört sexiga tysken som nu till och med börjat le på tyska.
En riktig liten charmör är vad han är och även om det är riktigt svårt att titta på honom under Petras bevakning så hinner man få in en del blickar under natten. Att han sedan ser ut som kattpiss utanför scans väggar är ju sin sak men fortfarande utanför och då spelar det ingen roll.
Han är bara underållning under tiden som styckningen går långsamt, ändå.

__________________________________________

Eftersom att varken Pepz eller Fille låtit mig sova under min sovtid nu imorse så är jag trött som en döing och har därför samlat på mig en massa ångest inför de väntande jobbtimmar som sakta börjar närma sig. Ett grattis dock både till dem och Fritte och Linnea som lyckats vara uppe hela natten under tiden som en annan jobbat.
Vilket mysigt bemötande jag fick imorse när jag trillade in med min övertrötthet av dem allihop.
Dock blev det jobbigare när min energi fösvann men inte deras och ännu hellre när man delar säng med en pratkvarn.
Sen insåg jag väl att mitt morgonhumör är aningen störande men med all rätt eftersom att jag under de få timmar jag lyckades sova, drömde att jag blev styckad.
WTF?

Nu ska jag vara tyst och sova tills jag vaknar.
Nästan.

Kommentarer
Postat av: Liljan

Snyggt jobbat där med hörluren! ;D

2008-06-26 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0