Fiest ELLA ?

Gårdagen var makalöst rolig trots att den började så sent som halv 11 för min del. Efter en ostmacka eller två så var jag redo för lite "husets" och en fartfylld kväll med min favoritfamilj. Det började lite trögt för mig eftersom att jag fick för mig att mitt älskade hustets plötsligt förändrats i smaken och med Mackans beskrivning av innehållet i form av "fisk och nötter", som tydligen var en mindre uppskattad historia från Annas sida efter den 67 gången så blev det VERKLIGEN inte lättare att få ner det där svart-gula vinet. Men med lite varannan xider- varannan husets till de mest galna spel med påhittade regler,  tvångsdrickande och komplimanger till Moa så gick det ner till sist.
Väl på banken sedan lyckades Anna och Mackan förlora pengar mot tjejen som "fuskar", enligt Anna.
På dansgolvet befann sig en mängd nötter som antingen hade byxorna så långt nere som till knäna och hade lika gärna kunnat ta in på närmsta hotel eller också dem som valde att förföra med hjälp av röven gärna upptryckt i mitt ansikte. Röv-hål, på honom. Jag kan till och med ge mer creds till killen som ansträngt försökte knäcka på dansgolvet med hans något Micheal Jackson inspirerade moves, trots att han också var ett givet skrattobjekt. Ja lika givet som de två aerobic-tjejerna som veeerkligen satsade allt på dansgolvet med deras inprogramerade pass från friskis och svettis. Men heja dem, liksom.
Också heja Anna som satte igång larmet i källaren när jag fortfarande stod kvar och självklart totalt omedveten om vad som hände- typiskt mig, som dom säger.
Men ändå heja mig som fick Maslin att göra "diagonalen" tillsammans med mig på dansgolvet. Riktigt roligt var det.
Kvällen avslutades fint på familjens balka tillsammans med Anna och en cigg i handen samt några missatankar om vild sex i buskarna på innergården.  

Fiest ELLA?
yes, ja, jajamensan.-

Idag vaknade jag dock upp med en ganska ouppskattad huvudvärk som dock försvann när jag möttes upp av en fortfarande full Frida&Linnea i skolan men också efter en 3 timmars lektion om sex och samlevnad.
Ibland krävs det inte mycket för att återställas,-
Nu däremot sitter jag och lyssnar på lite känsloladdad musik sen gårdagens show och mentalt förbereder mig inför kvällens festligheter.

Nu är det lov förresten,
vårt sist lov.
oj

Kommentarer
Postat av: Liljan

Hahahaha grymt utan lapp och allt!

2008-03-23 @ 23:19:07
URL: http://liljehovs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0