Måste bara säga..

..Hur mycket jag älskar roadtrips!

Det kan vara det nästan bästa som finns,
Faktiskt.

_________________________________________________________________________




image25.
Jag har svårt att acceptera det faktum att Hanna nästan blivit lika stor som jag kände mig i förgår. Helt plötsligt är hon både lång och relativt mogen och jag börjar nästan känna mig som en kärring. Det var inte länge sen jag själv såg på världen så som hon gör idag. Just däför undrar jag vart fan tiden och alla år tog vägen.

Nu står man här med en studentmössa i handen och en tid bokad till att hämta min balklänning. Jag måste säga att det känns skrämmande,
det gör det verkligen.

Men all kärlek åt min syster,
all min kärlek åt henne.

Kommentarer
Postat av: emmy

hahah okej wanja !
jag litar på dig !
din syster är snygg ! men hon har en snygg syrra med :D

2008-03-23 @ 18:41:47
URL: http://emmyalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0