Mellan fyra väggar

Vicks lakris- sockerfria, vänner, en skabbig tshirt och en kopp te med ett ständigt behov att behöva snyta sig och på så sätt ta slut på toapappret är min dags process.
känslan av att både frysa och svettas på samma gång är fruktansvärt påfrestande och minst sagt frustrerande!
vart tar man vägen när febern omfamnar en som en påflugen demon ungefär?

Jag somnade ungefär 4 i morse för att min alvedon inte ville värka, och vaknade kl 8 för att den fortfarande inte gjort sitt jobb, men också för att min syster frustrerat skriker nerifrån köket av någon anledning som kändes ytterst frestande att ta reda på.
Så efter att jag i stort sett trillat ner från min säng eftersom att jag saknade kraft till att stå på egna ben, lyckades jag ta mig ner och avslyssna den ivriga disskusionen mellan NeMo och Hanna i köket.
Det visade sig att Hanna funnit en 10-krona i hennes bakelse?!?!
Jag skrattade, men frågan är egentligen hur fan den kom dit?
Jag är inte säker på om jag behöver ett svar till det eller om jag ens vill veta men fortfarande är det värt lite spekulerande?

Nu tänker jag fortsätta deppa över mitt patetiska liv och sätta på ytterligare ett avsnitt av vänner som jag redan sett ett tusetals gånger men fortfarande älskar.
image17

Det står mig upp till halsen.




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, ska du titta på melodifestivalen ikväll? :}

2008-03-08 @ 15:34:39
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0