MEN BILDDAGBOKEN?!

Riktigt sunkigt är det att man nu tvingas få makalöst ont i ögonen av att besöka sin egen bilddagbok. Jag begriper ingenting av den nya spexade men mest vilseledande designen och tycker den är minst sagt mer misslyckad än smakfull.
En annan också förfärligt sunkig sanning jag idag möttes med  var när Marie plötsligt upptäckte att jag skelar!
JAG VISSTE DET!
Det har alltså inte bara varit min bakfylla som vilselett mig då jag mötts med spegeln på morgonen! Jag skelar faktiskt på riktigt! För fan.
När kommer nästa överraskning?
Skönt att denna dagen är över och att jag överlevt den, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha du är för gollig. Och du är absolut inte ensam om att hata deras nya design. HEJA LUNAR lixxxxom!

2008-03-19 @ 09:08:13
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0