ONÅD

Mitt horoskop var för dagen väldigt intressant såg jag.

Om man nu vill tro på sådant övernaturligt
och det vill jag.

Horoskop för Lejonet

Söndag den 16 Mars 2008


Någon som pratat illa om dig tidigare försöker blidka dig med smicker. Men 1åt dig inte bevekas! Det här är en falsk person som vänder kappan efter vinden. Ingen måste älska alla människor - däremot bör alla accepteras. Däri ligger en viss skillnad!





image21


Nu måste jag duscha och klä på mig för att sedan fira mamma och mormor på nån resturang jag inte minns vad heter.
Dessutom måste jag läsa ut "onåd" men är för lat.
Jag behöver plugga på mitt prov jag har på tisdag men orkar inte.
Och jag borde skriva om bygglov men det är för tråkigt.
Jag är så nöjd med mig själv.
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Nu vill jag mest bara har sommar och pengar och ett nytt liv.

image22

Såhär bra vill jag må.

image23


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-16 @ 12:12:15
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0