Roadtrip , skauneee

Eftersom att jag, Fritte, Ida, Pepz och Fille tycker att bilåkning och röjje är något av det bästa med livet så bestämde vi oss för att ja tag i våra liv och ge oss ut på en roadtrip, destination- unknown.
Det hela började med vardagens vanliga otur då vår musik inte ville fungera och inte bilen heller. Men efter ungefär tre timmar av evig frustration och hopplös nervösitet så löste sig allt till sist. OFF WE GO .

Vårt mål var sedan att slutligen landa i Båstad där vi skulle övernatta, men innan vi tatt oss dit fann vi en del ganska både skumma och härliga stop. Klippan bjöd både på en fin bollspels-paus och mysko cafe med en mysko man som kom in endast för att be peter läsa upp ett skämt högt för alla där inne.
Det var kul.
image27

Basket, forever young, cigg, gangztah killar som "rånade" resturangen vi satt på, ÖL, strand, skratt och allsång kan inte upplevas på ett bättre sätt än mellan WIFFP men jag vill också ge en stor eloge till vår älskade Nisse som var till stor hjälp under resan. Utan honom hade vi nog inte ens tatt oss utanför kristianstad.
Heja oss,
with you,
liksom.

Nu ska jag försöka resa mig upp ur sängen för första gången idag och kanske ringa til min doktor och be om ursäkt för att jag är 3 timmar sen - SORRY, I oversleeept .
Ikväll är det feest och fy tusan vad kul det ska bli.

tjenna Jenna , yo .

image28

image29

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0