Teknisk uppståndelse och evig frustration

Min slutsats av denna dags eviga process om att bränna skivor inför morgondagens roadtrip
är att teknikens alla ansikten har nåt riktigt jävligt emot mig!
Jag har testat mig fram på alla tänkbara vis men inte fan fungerar det för deeeeeeee!
Nu är jag riktigt jävla sur och förbannad och vill helst av allt slå sönder allt vad det gäller teknik och hoppas på att det gör riktigt jävla ont också!

och en sak till,
HEJ SNÖ.
roligt.
helvete.

annars är jag glad. förutom det mesta så är jag glad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wanjaaa, du är inte teknisk;D

2008-03-25 @ 21:41:10
Postat av: Diitts

de va ditts;D

2008-03-25 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0