ÅNGEST!

Igår var det exakt en måndad kvar tills vi springer ut och bryter klacken i trappan och sjunger studentsången utan att egentligen kunna texten.
Dagen i sig känns underbar att längta efter men att mötas med morgonen därpå känns minst sagt skrämmande! Jag vet egentligen inte hur mycket jag vridit och vänt på all studentångest i mitt huvud nu men trots det känns det inte en sekund mindre läskigt. Bättre blir det inte heller av all packad skolångest som skall hinnas med innan betygen sätts! Det är fullkomligt övermänskligt att ens vara i närheten av att klara av allt!
Någon studentklänning har jag inte heller! Den hade jag tänkt att jag skulle sy men oj vad veckorna runnit fort som fan iväg och nu känns det näst intill omöjligt att hinna med!
Åh, vad deprimerande det känns att klaga över någonting som egentlligen bör vara kul men med tanke på att tiden fittar iväg så har jag inte mkt till val.
Btw,
Lions, ni suger.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0