Fuck det .

JAJA , bara riv upp hela min välbäddade säng och tvinga mig göra om den igen bara för att det råkade vara lite skrynkligt vid fotänden! Komentera gärna sättet jag skrubbar en vask på och ge mig gärna en utskällning på ett främmade språk där allt jag kan begripa är mitt namn upprepandes gånger och ilskan i rösten.
Nånting säger mig att det fanns en väldigt stark anledning till varför jag valde att ge upp det jobbet.

Ikväll vart mys. Ett återvändande till favoritfamiljen, dessvärre, minus en.
Det har jag saknat,
även om jag hade kunnat klara mig utan dem där för somliga väldigt underhållande skräckisarna! Nu är jag både rädd för kineser, musik , äldre damer, poliser, fåglar, bilar, bensinstationer, mörker och djur.
Men en cigg på backan som omväxling slår aldrig fel och jag har verkligen saknat det.

image43

Se inte den!














JAG VILL HÄRIFRÅN,
nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0