Fyfan vad bra!

Jag måste erkänna att gårdagen var en utav de absolut bästa på länge!
Dock bortsett från mina faktiskt helt sjuka sår på benen. Men den glädjen som dom sedan gav till resten av gruppen gör väl att det kanske var värt det, ändå. Framförallt för Ullis, som jag nog aldrig sett garva så mkt tidigare i mitt liv då jag tog steget ut från stenmuren och landade i nässlebuskarna. Förbannat ont gjorde det och gör än idag vill jag tillägga. 

Men även om jag vaknade upp med såriga ben som nog inte kommer sluta svida förrän jag fyllt 45 så är jag rysligt glad över gårdagen. Klassen är den absolut bästa och tanken om att allt snart tar slut är dödlig.

Grillmys med denniskorv och bränt korvbröd, sockeplast- musik, Ullis fantastiska humor, en väldigt annorlunda men förjävla rolig version av kubbspel, sång, dans, skratt och glädjeskrik till dess fulla grad kan inte upplevas på ett bättre sätt än med Sp3b.

image58
Denniskorv kommer alltid vara den bästa och även om jag gav mig på ett försök till att lura Jonna att även mina korvar var Dennis, så kunde hon avslöja mig bara genom att ja, nog lukta. (Tråkigt för mig)
image59
Något sådant kubb har jag aldrig tidigare stött på i mitt liv,
och egentligen vill jag skylla vårt lags förlust på det men det gick inte riktigt hem. Det vinnande laget bestående av dessa amatörslyckor var lagom bestämda på att dom helt enkelt var dem bästa.
image60
Visserligen hade dom väl kanske rätt i det men ett försök till en stabil bortförklaring är aldrig fel och vi var faktiskt glada ändå!

image61

image62

image63

image64
Dans är sjukt viktigt.

image65
Precis som dessa bilderna! Skål , javåååål
image66

image67

image68

image69

image70

image71
Det är så vi jobbar..


För att avsluta kvällen tänker jag bidra med lite uppstötningar för er del. Såhär vacker var jag efter att jag bråkat med nässlorna. och Ja, det är verkligen bölder precis så som det ser ut, och Ja, det gjorde SKITont!
image72

Jag fick nyss fram lite bilder i huvudet sen gårdagens Lotus! I morse stod det stilla men efter ett samtal med Frida insåg jag det farliga allvaret på dansgolvet med vatten/öl - krig men framförallt den verkligen galna fighten med kundvagnen! Fyfan vad det var roligt , hjälp så mkt jag skrattar nu. Kundvagnsåkande genom hela staden - aldrig fel, absolut helt rätt.

Ikväll äre fest igen, WOW .
Det måste ju firas.


Kommentarer
Postat av: ULLIS

GGGGGGLLLLÄÄÄÄDDDDDDJJJEEEEEEE! (OCH NU ETT FJORTIS HÄJRTA)

2008-05-24 @ 17:26:59
URL: http://ulrikal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0