Hallå ja!

Eftersom att jag är en ultimat push-over så gör jag nu precis så som peppe önskat

image54

tagen på bar gärningen under sitt absoluta gay-framträde som leo dicap.
För dig, peppe ; )


Idag var vi i malmö och lyssnade på visa muslimer och högfärdiga judar. Det var mysigt.
Mest för att solen sken och för att klassen är kanon.

image53


____________________________________________________________________________________


Helgen har varit toppen.
Solen som skiner och världens bästa umgänge , - det kan helt enkelt inte bli bättre.
Fredagen började hos Linnea och slutade som vanligt alltid utanför grand för mig eftersom jag har en viss tendens att aldrig komma in längre. Grattis till mig.


image45  image46

image47  image48

kalasmysigt förkrök hos Linnet som förövrigt ligger inne med sveriges roligaste skratt och rolf som har en viss tendens att bli riktigt full på shots förgyllde kvällen med hans predikan om världen som gick runt så hans mobil gick sönder!


Lördagen var också fantastiskt mysig då det bar ut till landön med världens kanske bästa gäng.

Lidel fixar allt för billiga pengar så det var nästan bara att ge sig ut på vägen och förlita sig på mig och min aningen vilsna vägbeskrivning. Dock lyckades vi med den hitta rätt så en eloge till mig och en till to the rest of you som gjorde ännu en lördagskväll! 
Filles massmördande, peppes sjungande, frittes ivriga grillande, idas humor och kanske till och med min klassiska otur gör att det inte kan bli bättre . 

image49

image50

image51

image52 



_________________
På söndagen sedan kände jag till och med för stranden och det gjorde även petra både 1+2 och Anna.
Det var mys och lagom underhållande då ungefär 99% av alla som spelar beachvollyboll är riktigt usla!
inte riktigt lika underhållande dock att jag av alla som ligger på stranden ska lyckas bli träffad av bollen 30 gånger.
Min klassiska otur, all over igen.

God- natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!
hur har dagen varit :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-13 @ 20:23:11
Postat av: Tezzie

Gillar dina inlägg.
Bilder och text tillasmmans!

Det ser ut som en väldigt skön helg i solen iaf:)

2008-05-13 @ 20:41:43
URL: http://royalblue.blogg.se
Postat av: AJL

PEEEEEEEEEEPZ!

2008-05-19 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0