NILLAN

Efter en väldigt omtumlande dag i skolan och i resultat av det nog svergies sääämsta humör för min del så bestämde jag mig ganska tidigt för att supa skallen av mig och bli allmänt odräglig.
Ett grattis då till Nillan (som jag av någon anledning gillar att kalla henne, ) eftersom att hon fyllt år men också för att hon bjöd på kalas för hela slanten!
Det måste ha blitt nog en av de roligaste kvällarna på länge igår med sjuka sanningar och konsekvenser, sjukt god mat, mördar-diskussioner, galen bussresa och galen utång.

Av nån anledning har jag  DOCK fått ett blåmärke på svanken och sår på vartenda jävla finger?
Det tog ett tag att komma på vad tusan jag sysslat med men till sist mindes jag ett ganska oönskat krig med taggbuskarna och kullerbytter i backen.
Vart kom dom ideerna ifrån kan man undra?
Nånting säger mig att mitt beslut om odräglig onykterhet blev minst sagt verkställt dårå .

kullerbytta är ett sjukt lustigt ord förresten .
kullerbytta, va fan heter det så eller har jag bara fått för mig det ?

shit vad jag är sleten idag dessutom,

palla den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0