PUH!

Idag satt ida och gestikulerade med ögonen och när jag lät fångas av hennes scen där mitt i vår unika matsal insåg jag att ögon påminde mig om färgade linser, vilket i sin tur påminde mig om att jag beställt färgade linser i november månad men fortfarande inte hämtat ut dem! WOW , snacka om jag förvandlades till ett hyperstirr där eftersom att jag kunde minnas att jag i december månad fått en påminselse om att jag skulle betala för dem plus en deadline på senaste inbetalningsdatum ,vilket var den siste december.
EFTER VARJE DAG DÄR SEDAN SKULLE BELOPPET HÖJAS!
okej tänkte jag, det är MAJ MÅNAD NU! det innebär att beloppet skulle ha höjts med ungefär 150 dagar och Gud vet fan vilken summa det skulle resultera i. Jag såg direkt hela min student och de närmsta 20 åren gå i kras och mig själv lidandes på varje skitjobb jag kunnat haffa!
Grattis Wanja, du är klok.

Meeeeeeeeeeen, efter att Malin och Kson engagerat skrämt upp mig med kronofogden och de värsta anmärkningarna man kan ligga inne med så insåg jag att jag var tvungen att ta reda på vad tusan summan låg på och förhopningsvis kunna stoppa den! Sen insåg jag dock också att jag skulle vara alldeles för rädd för att slå numret så med ett utbyte av en snusdosa så ringde kson.
TACCKA FAN , för till min stora förvåning visade det sig att jag inte hade fått någon anmärkning utan att dem istället skickat tillbaka linserna och låtit mig vara!

fy tusan vilken lättnad ,
Life make sense again...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha.... :D

2008-05-13 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0