Sådär ja .

Som vanligt den 30 april skyms solen undan av moln och rengskurar endast för att grillning och utemys är vad som står på schemat för de flesta människor! Jag kan verkligen inte koppla det logiska i varför man alltid ska drabbas av detta uttjatade dilemma varje eviga valborg! Kanske nånting man borde ta till vana och ändra trenden till inomhus firande istället? Lite tråkigt kanske.
Men bortsett från allt vad det gäller väder så var valborg väldigt mysigt.
Grillning trots vädret hos Ditte och sedan chillout och boombar efter det! Min mat var för övrigt nästan pinsamt god! Med tanke på att jag plågat mig själv med nyttigheter de senaste två veckorna så smakade den där bearnesåsen bättre än nog, någonsin.
Jag tror dock att jag under kvällen lyckats ta sönder min mobil vilket är pissigt surt eftersom att den är ny. Kanske skulle jag ha lyssnat på dom där ungefär halva världen som all avrådde mig från den modellen ? BÖG !
En annan sak jag under kvällen lyckades konstatera var att jag är absolut värdelös på att rulla magen. Totalt omöjligt och jag begriper inte hur ni som kan gör!



Nu tänker jag nästan slänga i mig lite spagetti och köttfärssås eftersom att det fortfarande är världens godaste maträtt och sedan ska jag och marre vandra ner till wä ip och titta på lite fotboll. Chockartat  , I know, men jag saknar det faktiskt ibland. Nu när sommaren nästan är här så hör fotboll liksom ihop med känslan och att inte själv kunna ta på sig sina sletna benskydd och för små ovesholmstrumpor är faktiskt aningen tragiskt.

Men , sånt är livet, det var mitt eget val.

Snart är studdan här,
helt galet.
verkligen helt galet.
Hej världen.

Btw,
Jag saknar dig Anna Anna Anna Anna helt också galet mkt! Ja stötte på merissa idag och hon drog till med en liten fras från "mia och klara". Jag kan säga att det var verkligen skönt att få höra lite "Due Christina" nu för första gången på väldigt länge. Dock insåg jag att jag saknade dig desto mer.
Men, vi ses snart.
Vi ses snart.
Hälsa danskarna,
På återseende,
Tania.


Kommentarer
Postat av: Viveca Andebratt

"Due Christina, jag saknar ord, man kan nästan tro att ni misstagit badkaret för att vara en toalett." Jag saknar dig med!!!!!!!!!!!!!

2008-05-02 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0